آدرین آدرین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ادرين زيباترين هديه خداوند

اولین استقلال

1392/6/4 23:06
نویسنده : گيتا
281 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه امروز بعد از ظهر که تو اشپزخونه خوابت برد ...بردمم گذاشتمت   تو تختت اخه یک ماهی هست که جدا از ما تو اتاق خودت میخوابی عزیزم تشویقو یه خبر مهم اینکه 16 مرداد از شیر گرفتمت .......

96.gifاون شب ...شب تاریخی بود خیلی خیلی دلم واست سوخت هر دو ساعت از خواب بیدار میشدی و گریه میکردی منم همراه شما اشک میریختم عزیزم ...ولی فردا صبح دیگه قبول کردی مم تخ شده ....وگفتی شیر شیر  منم شب قبل با اینکه شیشه شیر داشتی ...یه شیشه شیر متفاوت خریدم که راحت دستت بگیری و خدارو شکر همینطور هم شد وشیشه مناسبی شد واستشیشه شیر 

ادرین

میدونی چرااز شیر گرفتم شما رو ؟ چون اصلا غذا نمیخوردی وزنت اومده بود پایین و دکتر گفت باید از شیر جدا بشی  ودکترت تصمیم درستی گرفت شما الان دیگه داری غذا میخوری  و یه کم به وزنت اضافه شده 

.......

وپی امد بقیه حرفام وقتی خوابت برد تو اشپزخونه هنوز غذا نخورده بودی ومنم یه شیشه شیر واست اماده کردم ولی تو خواب نخوردی ....منم گذاشتمش بالای تختت .....بعد از مدتی اومدم بت سر بزنم دیدم خودت از خواب بیدار شدی و شیشه شیر و دیدی و گرفتی دستت تا خواستم بیام اتاقت گفتی(نه نه) چون در اتاقت رو بسته بودم  بعد از 5" اومدم گفتم ادرین جون اجازه میدی بیام تو اتاقت دوباره میگفتی (نه نه )منم می رفتم  و بعد از لای در نگات میکردم دیدم بعد از مدتی که دورو برت رو نگاه کردی خوابیدی و شروع کردی به شیر خوردن و تا اخر شیرت رو خوردی عزیز دلم ..بووووووووووووووسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان رهام
7 شهریور 92 19:03
سلام گیتاجون قربونش برم عزیزدلم چقد دلم خواست اونجابودم بغلش میکردم نانازو
مامان بهداد
29 شهریور 92 8:39
سلام مامانی خسته نباشی. وای خوش به حالتون که آدرین رو از شیر گرفتید و شیر خور هم شده و یادش رفته. وااااااای بهداد دست از سر من بر نمیداره. شیر هم لب نمی زنه. خیلی نگرانم. امیدوارم که به خوبی آدرین بپذیره و از سرش بیفته.
نیلوفرآقامحمدی
29 آبان 92 22:22
سلام خانم سرایی خوبین واییییی پسرتونم مثل خودتون خوشگله الهی دورش بگردم خوشبحالش که یه مامان خوشگلومهربونی مثل شما داره وازاینکه معلممونید خیلی خوشحالمممممممیه سربه منم بزنید من لینکتون میکنم اگه شمام دوس داشتین منو بلینکید میسی