آدرین آدرین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ادرين زيباترين هديه خداوند

بدون عنوان

1393/10/20 23:07
نویسنده : گيتا
432 بازدید
اشتراک گذاری

ادرین قشنگم امروز تقریبا یک ساله از اخرین مطالبی که واست نوشتم میگذره  ...مشکلاتی پیش اومذ که نتونستم واست بنویسم ...البته خدارو شکر خیلی وقت بود که همه چی اروم شد ولی خودم فرصت نداشتم ..واین وقفه هم بی تاثیر بر ننوشتن نبود....

واما الان که دارم مینوسم ...واسه اینکه تو رختخواب بستریم و و قت کافی دارم تا بنویسم ..چو ن الان دو هفته ای هست که تصادف کردم ...و با یه دنیا مهر با نیهای تو  مواجه میشم....ادرین قشنگم همیشه فک میکردم بچه ها هرچی کو چکترن ادم بیشتر دیونشون میشه ولی ولی ...من تو هرچی بزرگتر میشی  بیشترو بیشتر عاشقت میشم  ...جالبه  این حس رو بابایی و خاله لیدا و  ایین هم دارند...niniweblog.com

من در تاریخ 10دی 93 تصادف کردم البته یه ماشین منو پرت کرد ولی خداوند معجزه کرد و اتفاق خاصی نیفتاد ..سه روز بیمارستان بستری بودم وتو موندی پیش عمه ...هیچی نگفتی ولی کاملا اونجا دپرس بودی من دلم برات خیلی تنگ شده بود و تو بیمارستان واست اشکام سرازیر میشد ولی دلم هم نمیخواست که منو اونجوری ببینی ..الان تو خونه پیش همیم با یه دنیا حرفای شیرین تو چون با واکر راه میرم و دولا میشم بهگفتی مامان مامان پیر شدیا

اولش بابا نگفت بهت ماشین به من زده گفته بود مامانت مریض شده به من میگفتی اخه مامان نمیشه که هم مریض شی هم سرما بخوری

ولی بعد از احوال پرسی های تلفنی و حضوری اقوام موضوع رو خیلی زود متوجه شدی و حالا واسه هر کار پزشکی که من میرم بیرون اگه یکم دیر بیام میزنی زیر گریه که من مامانم رو میخوامدونم مامان....به مادر جون گفتی من میدونم مامان شنا(مامان سناهمسایه بالایی مون هست)با ماشین زده به مامانم

بعد مادر جون گفته یه اقایی به مامانت زده ...تا اینکه من اومدم  ...اومدی بغلم و گفتی:مامان ترو پسر زده یا دختر ..گفتم :پسر ..گفتی نه نه دختر زده ..گفتم باشه هرچی شما میگی  بعد گفتی : تورو افسون زده من میدونم ...خیلی جالب بود اسم مامان  سنا رو گفتیniniweblog.comمن از تعجب شاخ دراوردم ..اخه بچه های این ساختمون مامانو با اسم بچه ها صدا میکنند مثلا به من میگن مامان ادرین .....میدونی ادرین عاشقتمممممم)niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)