آدرین آدرین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ادرين زيباترين هديه خداوند

خاطرات 18 ماهگی

1392/6/4 23:58
نویسنده : گيتا
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم میدونی امروز چه روزیه روری که ١٨ ماه شدی .....هورررررررررررررررا پسر گلمون داره به امید خدا بزرگ و بزرگتر میشه niniweblog.comو همینطور واکسن زدی عسلم نمیدونی چقدر دلم سوخت بابا از اداره اومد وبا کالسکه بردیمت بهداشت اخه من اصلا دلم نمیاد اون لحظه نگات کنم تا سوزن رو تو اون پای کوچولوت بزنننگرانولی شیر مرد مامان فقط ٥ثانیه گریه کرد افررررررررررررررررین تشویقشب هم خیلی کم تب کردی خدارو شکر که

پسرمون خیلی قویه

niniweblog.com

 

 

مسافرت  به کیش

بعد از چند روز  تو ماه اردیبهشت که تازه هجده ماهه شده بودی رفتیم  کیش و ادامه داستان....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بهداد
8 اردیبهشت 92 6:56
به به . سلام مامان آدرین جان. ماهگرد تولد گل پسرت مبارک . الهی. ای جانم . بهداد منم 18 ماه و دو روزش هست. آدرین با بهدادم دوست میشی؟ واکسنش هم مبارک باشه. ایشالا که همیشه سلامت باشه. بهداد هم فردا میره که واکسنشو بزنه. به ما هم سر بزنید.
مامان بهداد
15 اردیبهشت 92 15:37
سلام خاله مرسی که به ما سر زدید. منم شما رو با افتخار لینک کردم. راستی یه سوال آدرین جان خوب غذا می خوره؟ شیر پاستوریزه چطور؟ بهداد من خیلی کم غذامی خوره و یکی از نگرانیهای هر روز من تغذیه ش هست. شما پیشنهادی دارید؟
مامان بهداد
9 تیر 92 11:06
سلام مامانی. به ما سر زده بودید و ما رو خوشحال کرده بودید. اندراحوالات بهداد باید بگم که بهداد غذا نمی خوره میوه نمی خوره شیر هم نمی خوره. تنها دلگرمی ام اینه که اقلا شیر خودم رو می خوره. اما دلم شور می زنه که چطوری از شیر جداش کنم؟
آدرین جان چطور؟ شیر شما رو می خوره؟





سلام خوبید مامانی ؟گل پسمرمون چطوره ؟ادرین من مریض شده تب کرده.ادرین شیر منو میخوره و دقیقا مثل بهداد جان منم مث شما نگرانم ...دیروز بردم دکتر وزشنش نه تنها بیشتر نشده کمترم شده بخدا هر کاری واسه جلبش به غذا میکنم ولی فایده نداره
مامان رهام
12 تیر 92 12:51
سلام عزیزم خوبید؟به سلامتی واکسنای آدرین جون تموم شد عزیزم برای تماس با مدیریت باید بری تو قسمت نی نی تلگراف قسمت تلگراف به مدیریت هرچیزی که خواستی بپرس جوابشم واست تلگراف میزنن باید خودت بری چک کنی..بوس