آدرین آدرین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ادرين زيباترين هديه خداوند

پسر مهربونم

1393/10/24 23:50
نویسنده : گيتا
461 بازدید
اشتراک گذاری

ادرین قشنگ و شیرینم خیلی خیلی مهربونی واقعا عاشقتم عزیزم هرشب که میخوابی تا فردا صبح دلم واست تنگ میشه ...همی اامروز صبح اومدم از خواب بیدارت کنم ..گفتی هنوز خوابم میاد منم گفتم باشه بخواب پس من برم دستشویی فوری   از خواب پریدی و رفتی ازپایین تخت واکر منو هل دادی اور دی کنارتختم و گفتی:مگه من نگفتم بزار من اشاتو (عصا) بیارم تو  دشت نزن niniweblog.comالهی دورت  بگردم عزیزم ...این روزا خیلی به حرفام گوش میدی هرچی که ازت بخوام رو واسم انجام میدی هروقت میخوام بلند شم پشت سرم راه میری و دستت رو  میزازی پشت کمرم تا من نیفتم ...خلاصه عاشقترم میکنی نمیدونی حضورت چقدر بهم روحیه میده تو این شرایط سخت عزیزم ...

مهد هم نمیری میگی اگه برم دلم برای تو تنگ میشه ....یه جورایی از این که ازم جدا شی میترسی چون چند شب بیمارستان بودم  و حالا ترس از دست دادن من با تو مونده

ولی من و باباهم سعی میکنیم باهت نقاشی و کارای اموزشی انجام بدیم ماشالله خیلی علاقه داری از همه شون عکس گرفتیم خلاقیتت حرف نداره

 
 
پسندها (2)

نظرات (0)