آدرین آدرین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ادرين زيباترين هديه خداوند

ادرین و مهد

1393/10/29 1:28
نویسنده : گيتا
671 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا که مهد نمیری کماکان از مهد تل میکنن که بابا ببرتت اما چون خیلی گریه میکنی منو بابا دلمون میسوزه من حودم یکم بهتر شم باهات میام تا دوباره عادت کنی عزیزم ...یه مربی خیلی مهربونی به نام رویا داری که خیلی دوست داره ..قبلا که باهم میرفتیم مهد من سعی میکردم با رویا جون در مورد تو باهش در ارتباط باشم ..همیشه میگفت:خانم عظیمی من ادرین رو خیلی دوست دارم وقتی مهد نمیاد واقعا دلم براش تنگ میشه ...و حتی مریم جون پرستار پارسالت هم اونجاست ..همیشه میگه رویا جون خیلی هوای ادرین رو داره خیلی بهش اهمیت میده ..خوب منم خیلی خوشحال میشم...رویا جون میگه خیلی بچه باانرزی هستی تسبت به بچه های دیگه به نقاشی و کتاب خونی و بازی با لگو علاقع بیشتر و علاقه کمتری به یادگیری شعر البته رویا جون میگه بار اول یاد میگیری ولی تکرار دوباره نمیکنی ....البته پروزه های کاریت رو عالی انجام میدی عکسای چند تاشو میذارم

پسندها (2)

نظرات (0)