آدرین آدرین ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ادرين زيباترين هديه خداوند

14ماهگی عسلم

1392/2/6 2:11
نویسنده : گيتا
300 بازدید
اشتراک گذاری

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے taart12.gifادرین قشنگم امروز تولد ١٤ ماهگیته  ...باورم نمیشه  این همه روزا دارن تند تند میگذرن وتو شیر مرد مامان بزرگ و بزرگتر میشی ولی یه کم کسالت داری اخه بابایی هفته پیش سرما خورده بود وتو انقدر رفتی بغلش تا تو هم سرما خوردی ....من خیلی غصه خوردم چون تازه از یه بیماری سخت پیروزمندانه بیرون اومده بودی   ..شب اول تب کردی و من اون شب گریه کردم واست چون نگرانت بودم حسابی ....

وبردیمت دکترشب که تب داشتی عمه فلورا هم موند خونمون و ٤ صبح از خواب بیدار شدی گفتی تاب تاب یعنی تاب بازی وبردیمت با تبی که داشتی تاب بازی کردیشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

ادرین جون تا الان به اندازه ٢-٣ متری راه میری بعد میخوری زمین 

تاب تاب   و  داغه  وادای خروپف پدر جون رو هم در میاری و    حموم هم میگی  هر وقت هم ایین واریین جون بیان خونمون  آیین هم مبگی .هر قت هم شیر بخوای یواشکی میگی مم مم ممالهی قربونت برم که وقتی اینجوری میگی منو تسلیم خودت میکنی ...آخه غذا نمیخوری ومن حسابی نگرانتم چون الان توی رشدی واگه خوب نخوری رشدت به مشکل میخوره گاهی از ناراحتی گریه  میکنمو به همین خاطر بابا میگه بهت مم ندم تا تو غذا بخوری ولی با این نحوه درخواستت ديگه دلم نمياد

ولی یه چیزه دیگه اینقدر میای بادکمه های لپ تاپ بازی میکنی سر فولدر عکسات یه بلایی آ؟وردی که دیگه هیچکدوم  باز نمیشن ومن خیلی ناراحتم

راستي از اين شكلكهاي متحرك خيلي خوشت مياد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رهام
6 دی 91 10:33
سلام گیتا جون
خیلی ناراحت شدم عزیزم چرا رفتی بغل بابایی سرما خوردی مطمئنم با مراقبتای مامان گیتا زود زود خوب میشی
خاله فدای حرف زدنت عزیزدلم .
این بوسا هم از طرف من ورهام واسه آدرین عزیزمسالم باشید و تندرست





مامان رهام
6 دی 91 10:33
14ماهگیتم مبارک عشقم